Laat het ons alstublieft weten!

Wij zullen er dan alles aan doen wat we kunnen om uw probleem op le lossen. Wij willen graag leren van uw opmerkingen en klachten, zodat we onze praktijk en behandelingen kunnen blijven verbeteren.

Klachtenregeling

Als u na een gesprek met de orthodontist over uw klacht nog steeds niet tevreden bent kunt u een klacht indienen. Onze praktijk is aangesloten bij de praktijkmodule KNMT-klachtenregeling.
De KNMT-Klachtenregeling biedt:

  • Bemiddeling door de Regionale Bemiddelingsraad (RBR) met als doel tot een oplossing te komen;
  • Behandeling door de Centrale Klachtencommissie (CKC), waarbij het besluit valt dat u wel of geen gelijk krijgt. Wanneer u geen gelijk krijgt, verklaart de Centrale Klachtencommissie uw klacht ongegrond.

Kosten

Zowel aan deze bemiddeling als aan deze klachtenbehandeling zijn voor u geen kosten verbonden.
Meer informatie over deze regeling vindt op de website van de KNMT.